Tror att jag har lagt upp den här tidigare, men nu hittade jag en med ännu bättre ljudkvalitet, även om jag gillar den lugnare versionen bättre.
Enjoy!
Something Special
1 vecka sedan
Asfaltmammans tankar rinner ur fingrarna via tangentbordet ut i cyberspace.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar