Gick bakåt lite grann i min blogg och kollade kommentarerna i ett par bloggträffsrelaterade inlägg och lo and behold...såg att jag hade missat en kommentar från Bloggerlina.
Hon ska också komma, och tar med sig en kompis....så nu är vi åtminstone 7st till den 18:e augusti. Coolers bananers! :O)
Ååååh vad det ska bli kul!
Something Special
1 vecka sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar