Jag tror att jag kräks snart!
Fattar inte varför jag läser om dessa äckliga saker.
Det här är vad alla med insektsfobi är rädda för!
Det kliar i mina öron...
Something Special
1 vecka sedan
Asfaltmammans tankar rinner ur fingrarna via tangentbordet ut i cyberspace.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar