Ieewwwww...jag ryyyyser av obehag!!!
Ytterligare ett skäl till varför jag är så avogt inställd till åkattraktioner...
*Asfalten gagging in the corner*
Something Special
1 vecka sedan
Asfaltmammans tankar rinner ur fingrarna via tangentbordet ut i cyberspace.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar