onsdag 4 februari 2009

We're all fabulous

Tack söta rara Jules för det här:




Ska lista fem saker som jag absolut inte kan vara utan och sedan nominera 5 st som jag vill ge utmärkelsen till.

Det här är vad Asfalten inte kan klara sig utan:

1. Lilltjejen - utan henne är min dag väldigt tom och jag kan heller inte sova ordentligt de nätter hon sover borta.

2. Datorn - har varit mitt sällskap under alla de kvällar och nätter som jag inte har behövt vaka med Lilltjejen (tack vare hennes fantastiska sömnvanor sedan dag 1)

3. Litteratur - om jag inte får läsa något så saknas det något, böcker av alla dess slag behöver jag var dag.

4. Nikotintuggummi - planer finns på att sluta även med dem, men än så länge klarar jag mig inte utan.

5. Concrete - finns nästan ingenting som går upp mot att dra på sig gummistövlarna och dra ut i skogen med Concrete och se hennes lycka över den minsta av pinnar.

Förutom att jag tycker att Jules blogg är helt fabulous, så vill jag nominera följande:

Myra

Malde

Nika

Lighty

Liselott

6 kommentarer:

Lisa sa...

Åh tackar!!! :) Vad glad jag blir! Gulle dig! <3 kramis L

Jules sa...

Åh vilken härlig lista vännen :)
Jag hade mina aningar att Lilltjejen skulle vara på första plats. Kul att läsa din lista.
Grattis till awardet tjejer!
Kram

RackarTuss sa...

Grattis! :)

Anonym sa...

ÅÅh tusen tack! *hoppar runt och kramar mig själv* så glad du gör mig! DU är ju själv värd det allra bästa! *kraam*

Malde sa...

Klart att Lilltjejen kommer först!

Tackar så mycket!

Grattis, det är du värd!

Jaha, nu måste jag börja fundera... Maken, barnen, arméns hudsalva, stickning, böcker, popcorn... Vi får väl se vad som hamnar på listan.

Kramar!

Myra sa...

We all knw ur fabtastic! :D

Och jag ska såklart ta tag i detta. Tack söta.