Äntligen, äntligen, äntligen mår Lilltjejen en hel drös bättre, även om hon inte är 100% ännu, krafterna återvänder pö om pö. Hon är dock såpass mycket bättre att hon är pigg på att följa med till bloggträffen i eftermiddag hos Malde :o).
Jag har tagit fram blåbär ur frysen, de kommer att utgöra huvudingrediensen i efterrätten som jag skall göra. Ska se om jag kan ordna ett foto sedan när det är klart.
Ha en bra dag allihop!
Kram från betongen
Something Special
1 vecka sedan
6 kommentarer:
Jag önskar er en av de trevligaste lördagarna i mannaminne!
:D
Va' skönt! Hoppas ni får en mysig eftermiddag! :)
Hoppas ni nu ätir och druckit gott och pratat av er allt som ska ut.
Ha de gott.
Men kom igen nu 'lå! Jag vill ju veta hur det gick & hur ni hade det!!! :)
Idag är det Tisdag och ni hade det alldeles helt underbart säkert. Vad var det för smarrig efterrätt du bjöd på.
Hallå Asfaltmamman! Blev det för mycket coca-cola i lördags ;-) eller har lilltjejen smittat dig ordentligt? Kramar i massor till er alla!
Skicka en kommentar