Grannens 16-åring är alldeles till i trasorna över honom.
2 kommentarer:
Anonym
sa...
Jag bara älskar allt som har med Harry Potter att göra!! Böckerna är helt underbara, filmerna är bra gjorda med tanke på hur tjocka böckerna är. Ja, han har sannerligen växt till sig.
Kommer att rusa för att köpa den nya boken. Som många andra misstänker jag.
Hoppas att du mår bra!
Själv bloggar jag inte mycket heller. Har tappat något av motivationen plus tidsbrist.
Hehe. Snyggast är ändå bilden från Eqqus, den är så vacker på nåt sätt. I övrigt kommer jag ihåg ens ungdomsförälskelser. Oj så tokig man kunde bli i allt möjligt av det andra könet. Påminn mig inte! *asg*
"Mamma, jag skulle bara informera dig om att jag blev sur på en nöt för att jag inte kunde knäcka den, så jag tog en kniv och försökte skära isär den. Jag slant lite med kniven och fick ett litet sår på fingret. Men du behöver inte oroa dig för jag har spolat jättelänge med kallt vatten och satt på ett plåster JÄTTEHÅRT. Förlååååt, jag vet, det var jättekorkat och jag VET att jag inte får röra knivarna. Hälsningar, Dumbo"
"Istället för sången 'Jag vill känna att jag lever', så ska man säga 'Jag vill känna på din lever'"
2 kommentarer:
Jag bara älskar allt som har med Harry Potter att göra!! Böckerna är helt underbara, filmerna är bra gjorda med tanke på hur tjocka böckerna är. Ja, han har sannerligen växt till sig.
Kommer att rusa för att köpa den nya boken. Som många andra misstänker jag.
Hoppas att du mår bra!
Själv bloggar jag inte mycket heller. Har tappat något av motivationen plus tidsbrist.
Kramisar Bloggerlina
Hehe. Snyggast är ändå bilden från Eqqus, den är så vacker på nåt sätt. I övrigt kommer jag ihåg ens ungdomsförälskelser. Oj så tokig man kunde bli i allt möjligt av det andra könet. Påminn mig inte! *asg*
Skicka en kommentar