Har mycket administrativa uppgifter på jobbet denna vecka, vilket innebär att det är jag och youtube.com, vatos locos foreva' man...
Something Special
1 vecka sedan
Asfaltmammans tankar rinner ur fingrarna via tangentbordet ut i cyberspace.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar