Det var inte igår man hörde den här låten, men den är fortfarande precis lika bra som då när jag som liten-Asfaltis smyglyssnade på Headbangers Ball trots att Mamma Asfalt strikt hade förbjudit det.
Something Special
1 vecka sedan
Asfaltmammans tankar rinner ur fingrarna via tangentbordet ut i cyberspace.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar