torsdag 22 januari 2009

Riktig betongdjungel

Ikväll fick vi känna på djungelliv i nästan fem timmar här i Alby Hills.

Först inget vatten i ett par tre timmar och därefter elavbrott i nästan två timmar. Exotiskt. Massa tända ljus. Hörde allt vad grannarna pratade/bråkade om. Kanske inte lika roligt.

För att inte göra det alltför enkelt för mig själv, så gick jag givetvis och gjorde nummer ett på toan och spolade av hjärtans lust, innan jag kom på att när vattnet är avstängt, så fylls ju inte tanken på. Och så var det ju det där med sparvarna.

Saaaatan.

Priset man får betala för att vara en airhead.

4 kommentarer:

Jules sa...

Oh no!
Nej, nej du är ingen airhead. Absolut inte. För isf - är jag också en det. Eftersom man är van att spola så glömmer man bort att man inte ska göra det vid strömavbrott.

Anonym sa...

Jag läste om det i Metro imorse; jag skulle behöva strömavbott varje kväll så man kommer i säng i tid istället för att sitta och glo på tv/dator!

Malde sa...

Kramar om dig!

Petra C sa...

Hoppas det går bra med sparvarna och medicinen. Älskade ditt inlägg om besöket på Vårdcentralen.
Tack för kommentaren inne på min fotosida.